//#include <stdio.h>
//
//int main()
//{
// int a,i,j,g[15][15]= {0},l=0,m[100]= {0},n[100]= {0};
// int o[100]= {0},p[100]= {0},q[100]= {0};
// int xxx;
// for(i=1; i<=10; i++)
// {
// for(j=1; j<=10; j++)
// {
// scanf("%d",&g[i][j]);
// if(g[i][j]>0)
// {
// l++;
// m[l]=i;
// n[l]=j;
// o[l]=g[i][j];
// }
// }
// }
// scanf("%d",&a);
// for(i=1; i<=a; i++)
// {
// scanf("%d %d",&p[i],&q[i]);
// g[p[i]][q[i]]=i;
// }
//
// for(i=1; i<=l; i++)
// {
//// printf("-----------------\n");
//// for(xxx=0; xxx<20; xxx++)
//// {
//// printf("%d %d\n", p[xxx], q[xxx]);
//// }
//// printf("%d %d %d\n", p[i], q[i], g[p[i]][q[i]]);
//// printf("-----------------\n");
// // m:3 o:4 = 3~7, 3, 4, 5, 6, 7
// for(j=m[i]; j<=m[i]+o[i]; j++)
// {
// if(g[j][n[i]]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// g[j][n[i]]=-2;
// }
// }
// for(j=n[i]; j<=n[i]+o[i]; j++)
// {
// if(g[m[i]][j]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// g[m[i]][j]=-2;
// }
// }
// // m:3, o:4 : 3~-1, 3, 2, 1, 0, -1
//
// // error here fogi
// for(j=m[i]; j>=m[i]-o[i]; j--)
// {
// if(g[j][n[i]]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// g[j][n[i]]=-2;
// }
// }
//
// for(j=n[i]; j>=n[i]-o[i]; j--)
// {
// if(g[m[i]][j]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// g[m[i]][j]=-2;
// }
// }
// }
// for(i=1; i<=10; i++)
// {
// for(j=1; j<=10; j++)
// {
// printf("%d ",g[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
//
//// printf("-----------------\n");
//// for(i=0; i<20; i++)
//// {
//// printf("%d %d\n", p[i], q[i]);
//// }
//// printf("-----------------\n");
// printf("Character Information");
// for(i=1; i<=a; i++)
// {
// if(g[p[i]][q[i]]>=0)
// {
// printf("\nplayer %d survive",i, p[i], q[i], g[p[i]][q[i]]);
// }
// else
// {
// printf("\nplayer %d dead",i, p[i], q[i], g[p[i]][q[i]]);
// }
// }
//}
//
//#include<stdio.h>
//
//// process(material): factory
//
//int func(int x, int y) {
// int s = x + y;
//
// return s;
//}
//
//int main() {
// int a, b;
//
// scanf("%d %d", &a, &b);
// printf("%d", func(a, b));
//// int t = func(10, 20);
//// printf("%d", t);
//
//}
//#include <stdio.h>
//int f()
//{
// printf("123");
// return;
//}
//int main()
//{
// f();
// return 0;
//}
//
//#include <stdio.h>
//int f()
//{
// for(int i=1;i<=2;i++){
// printf("%c",'*');
// }
// return;
//}
//int main()
//{
// f();
// return 0;
//}
/*
#include <stdio.h>
int f()
{
return 1;
}
int main()
{
printf("%d", f() );
return 0;
}
*/
//#include <stdio.h>
//float f()
//{
// return 3.14f;
//}
//int main()
//{
// printf("%f", f());
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int n, d[110];
//
//int f()
//{
// int i, k=0;
//
// for(i=0;i<n;i++){
// if(d[i]>d[k]){
// k=i;
// }
// }
//
// return k+1;
//}
//
//int main()
//{
// scanf("%d", &n);
//
// for(int i=0; i<n; i++)
// scanf("%d", &d[i]);
//
// printf("%d", f());
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int n;
//
//void f()
//{
// if(n==1)
// {
// printf("hello");
// }
// else if(n==2)
// {
// printf("world");
// }
//}
//int main()
//{
// scanf("%d", &n);
// f(n);
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int n;
//
//void f()
//{
// if(n==0){
// printf("false");
// }
// else{
// printf("true");
// }
//}
//
//int main()
//{
// scanf("%d", &n);
// f(n);
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int n;
//
//void f()
//{
// int i;
// for(i=0;i<n;i++){
// printf("love\n");
// }
//}
//int main()
//{
// scanf("%d", &n);
// f(n);
// return 0;
//}
#include <stdio.h>
int n;
int zero(int k)
{
return !k;
}
int main()
{
scanf("%d", &n);
if(zero(n)) printf("zero");
else printf("non zero");
return 0;
}