//#include <stdio.h>
//
//int main() {
// int a, b, i, j, t=0, map[11][11] = {0};
// for(i=1;i<10;i++){
// for(j=1; j<10;j++){
// scanf("%d", &map[i][j]);
// }
// }
// scanf("%d %d", &a, &b);
// if(map[a][b] == 1){
// printf("-1");
// return 0;
// }
// else{
// for(i=a-1;i<a+2;i++){
// for(j=b-1;j<b+2;j++){
// if(map[i][j] == 1){
// t+=1;
// }
// }
// }
// }
// printf("%d", t);
//}
//#include <stdio.h>
//int main()
//{
// int n, i, j, k, t[12][12]= {0}, a[9] = {0}, b[9] = {0};
// int map[12][12] = {0};
// for(i=0; i<12; i++)
// {
// for(j=0; j<12; j++)
// {
// if(i==0 || j==0 || i==11 || j==11)
// {
// map[i][j] = -1;
// }
// else
// {
// scanf("%d", &map[i][j]);
// }
// }
// }
// scanf("%d", &n);
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// scanf("%d %d", &a[i], &b[i]);
// }
// for(i=1; i<11; i++)
// {
// for(j=1; j<11; j++)
// {
// if(map[i][j] > 0)
// {
// t[i][j]=map[i][j];
// }
// }
// }
// for(i=1; i<11; i++)
// {
// for (j=1; j<11; j++)
// {
// if(t[i][j]>0)
// {
// for(k=i; k>=i-t[i][j]; k--)
// {
// if(map[k][j] == -1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// map[k][j] = -2;
// }
// }
// for(k=i+1; k<=i+t[i][j]; k++)
// {
// if(map[k][j]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// map[k][j] = -2;
// }
// }
// for(k=j; k>= j-t[i][j]; k--)
// {
// if(map[i][k] == -1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// map[i][k] = -2;
// }
// }
// for(k=j+1; k<=j+t[i][j]; k++)
// {
// if(map[i][k]==-1)
// {
// break;
// }
// else
// {
// map[i][k] = -2;
// }
// }
// }
// }
// }
// for(i=0; i<n; i++){
// if(map[a[i]][b[i]] != -2){
// map[a[i]][b[i]] = i+1;
// }
// }
// for(i=1; i<11; i++)
// {
// for(j=1; j<11; j++)
// {
// printf("%d ", map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// printf("Character Information \n");
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// if(map[a[i]][b[i]] == -2)
// {
// printf("player %d dead\n", i+1);
// }
// else
// {
// printf("player %d survive\n", i+1);
// }
// }
//}
//for(i=0; i<map[i][j]; i++){
// for(j=0; j<map[i][j]; j++){
// map[i][j] = -2;
// }
//}
// map[i][j] = t
// i-t ~ i+t
// j-t ~ j+t
// map[a][b] = -2;
//#include <stdio.h>
//int main(){
// int m, n, x, y,i, j, k, h, t=0, p=0;
// int map[101][101] = {0};
//
// scanf("%d %d %d %d", &m, &n, &x, &y);
// for(i=0; i<n; i++){
// for(j=0; j<m; j++){
// scanf("%d", &map[i][j]);
// }
// }
// for(i=0; i<n-y+1; i++){
// for(j=0; j<m-x+1; j++){
// for(k=i; k<=i+y-1; k++){
// for(h=j; h<=j+x-1; h++){
// p += map[k][h];
// }
// }
// if(t < p){
// t=p;
//
// }
// p=0;
// }
// }
// printf("%d", t);
//
//}
////#include <stdio.h>
////
////int pppx; // global variable
////
////int sum(int x, int y) {
////
//// int pp; // local variable
//// printf("%d ", pppx);
//// return x+y;
////}
////
////void par() {
//// printf("Hello Welcome to the me\n");
//// return ;
////}
////
////void solid(int x, int y) {
//// printf("summation %d\n", x + y);
////
////}
////
////// modulation
////int main(){
//// int x, y;
//// pppx = 100000;
////
//// scanf("%d %d", &x, &y);
//// int p = sum(x, y);
//// printf("%d", p);
////
//// par();
////
////}
//#include <stdio.h>
//
//void f(){
// printf("hello");
//}
//
//
//int main()
//{
// f();
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//void f() {
// printf("%d", 123);
// return;
//
//}
//
//
//int main() {
// f();
// return 0;
//
//}
#include <stdio.h>
void f(){
printf("%c", '*');
return ;
}
int main()
{
f();
return 0;
}