//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int i, j, k, n, b, c, x, y;
// int map[100][100] = {};
// int map1[100][100] = {};
// int user[100][100]= {};
// for(i=0; i<10; i++)
// {
// for(j=0; j<10; j++)
// {
// scanf("%d", &map[i][j]);
// map1[i][j] = map[i][j];
//
// }
// }
// scanf("%d", &n);
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<2; j++)
// {
// scanf("%d", &user[i][j]);
// user[i][j]--;
// }
// }
//
// for(i=0; i<10; i++)
// {
// for(j=0; j<10; j++)
// {
// if(map[i][j] >0)
// {
// b = map[i][j];
//
// for(c=1; c<=b; c++)
// {
// if((map[i+c][j]!=-1) && map[i][j] > 0)
// {
// map1[i+c][j] = -2;
// }
// else
// {
// break;
// }
// } //하
//
// for(c=1; c<=b; c++)
// {
//
// if((map[i][j+c] !=-1) && map[i][j] > 0)
// {
// map1[i][j+c] = -2;
// }
// else
// {
// break;
// }
// } //우
//
// for(c=1; c<=b; c++)
// {
// if(i-c>=0){
// if((map[i-c][j] != -1) && map[i][j] > 0)
// {
// map1[i-c][j] = -2;
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// } // 상
// for(c=1; c<=b; c++)
// {
// if(j-c>=0)
// if((map[i][j-c] != -1 ) && map[i][j] > 0)
// {
// map1[i][j-c] = -2;
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// map1[i][j] = -2;
// }
//
// }
// }
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<n; j++)
// {
// if(map1[user[i][0]][user[i][1]] == 0)
// {
// map1[user[i][0]][user[i][1]] = i+1;
// }
// }
//
// }
//
// for(i=0; i<10; i++)
// {
// for(j=0; j<10; j++)
// {
// printf("%d ", map1[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
//
//
// printf("Character Information\n");
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// x = user[i][0];
// y = user[i][1];
// printf("player %d ", i+1);
// if(map1[x][y] == -2)
// {
// printf("dead\n");
// }
// else
// {
// printf("survive\n");
// }
// }
// return 0;
//}
#include<stdio.h>
int main()
{
int i, j, c = 0;
int map[30][30] = {};
int map1[30][30] = {};
for(i=1; i<=25; i++)
{
for(j=1; j<=25; j++)
{
scanf("%d", &map[i][j]);
map1[i][j] = map[i][j] ;
}
}
for(i=1; i<=25; i++)
{
for(j=1; j<=25; j++)
{
c = (map[i][j+1] + map[i][j-1] + map[i-1][j] + map[i+1][j] + map[i-1][j-1] + map[i+1][j+1] + map[i+1][j-1] + map[i-1][j+1]) ;
if(map[i][j] == 1)
{
if(c>=4 || c<=1)
{
map1[i][j] = 0 ;
}
if(c==2 || c==3)
{
map1[i][j] = 1 ;
}
}
else
{
if(c==3)
{
map1[i][j] = 1 ;
}
}
c = 0;
}
}
for(i=1; i<=25; i++)
{
for(j=1; j<=25; j++)
{
printf("%d ", map1[i][j]);
}
printf("\n") ;
}
return 0;
}