//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int map[100][100];
// int i, j, k = 1, n;
//
// scanf("%d", &n);
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<n; j++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
//
// for(i=n-1; i>=0; i--)
// {
// for(j=0; j<n; j++)
// {
// printf("%d ", map[j][i]);
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int map[100][100];
// int i, j, k = 1, n, m;
//
// scanf("%d", &n);
//
// scanf("%d", &m);
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<m; j++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
// for(i=n-1; i>=0; i--)
// {
// for(j=m-1; j>=0; j--)
// {
// printf("%d ", map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int map[100][100];
// int i, j, k = 1, n, m;
//
// scanf("%d", &n);
//
// scanf("%d", &m);
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<m; j++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
// for(i=n-1; i>=0; i--)
// {
// for(j=0; j<m; j++)
// {
// printf("%d ", map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
//
//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int map[100][100];
// int i, j, k = 1, n, m;
//
// scanf("%d", &n);
//
// scanf("%d", &m);
// for(j=0; j<m; j++)
// {
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
// for(i=n-1; i>=0; i--)
// {
// for(j=m-1; j>=0; j--)
// {
// printf("%d ", map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int map[100][100];
// int i, j, k = 1, n, m;
//
// scanf("%d", &n);
//
// scanf("%d", &m);
//
// for(j=0; j<m; j++)
// {
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=m-1; j>=0; j--)
// {
// printf("%d ", map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//
//int main()
//{
// int i, j, k = 1, n;
// int map[100][100];
// int sum = 0;
// scanf("%d", &n);
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<n; j++)
// {
// map[i][j] = k++ ;
// }
// }
//
// for(i=0; i<n; i++)
// {
// for(j=0; j<n; j++)
// {
// if(i==0 || j==0 || i==n-1 || j==n-1)
// {
// sum += map[i][j] ;
// }
// }
// }
// printf("%d",sum);
// return 0;
//}